Hyggeområde 2.jpg

MJØLNERSVEJ 6

David Viftrup

Fornyelse på Mjølnersvej

For et par år siden, fik vi opdateret vores caféområde, hvilket gjorde området ekstra hyggeligt og lækkert og givet en større lyst til at bruge caféen til fællesskab

I løbet af 2021 har vi haft mulighed for at opdatere flere dele af Mjølnersvej 6. Noget er færdiggjort, og noget er stadig på vej.

Hyggeområde på parkeringspladsen

Ud for kirkesalen ved parkeringspladsen fik vi skabt en hyggekrog, hvor det nu er attraktivt at være sammen efter kirke og som fællesskaber.

Der kom grus på jorden, et stakit blev sat op, og dækker for de ikke så pæne skraldespande, og der blev købt 2 stk. sejl, til at sætte over hele området. Med de 3 grills og bålfad, der allerede var der, er det nu pludseligt at lækkert område.

Frirum:

juni gik vi i gang med frirummet, med det formål at forny skabene, så der kom mere skabsplads og mere ro i rummet, hvor legesagerne hurtigt fylder meget. Målet er, at rummet endnu bedre også kan bruges til møder og samlinger, ud over børnekirke om søndagen.

Projektet gik desværre lidt i stå over sommeren, men det er nu undervejs igen.

Toiletter

Vi er også på vej med et par projekter på toiletterne. På drengetoilettet har vi tilbagevendende problemer med pissoirerne, hvilket gør, at vi skifter dem, samtidig med, at vi fornyet afløbsrørene. Dette skule gerne gøre dem mere driftsikre.

Derudover er vi ofte i bekneb med dametoiletter, når vi har store arrangementer. Derfor installerer vi to nye toiletter på dametoilettet i løbet af december, så kapaciteten passer med behovet.

Tak til alle jer, der har arbejdet med på ovenstående på arbejdsdage og fridage. Det har stor værdi, at vi kan skabe disse ting sammen.

Hyggeområde 1.jpg