BOGSALG

Ny bog:

Med Gud på Arbejde
Hvorfor Gud også går op i dit arbejde

Med Gud på arbejd_kun bog.png

Med Gud på arbejde er nyeste bog fra Aarhus Valgmenighed, der tager emnet op omkring Guds syn på arbejdslivet.

Bogen tager udgangspunkt i den kontrast, der kan opleves mellem at tjene Gud og så gå på arbejde. Nogle gange kan arbejdet opleves som det, jeg er nødt til at gøre, og så må jeg tjene Gud gennem frivilligt arbejde i kirken eller ved at hjælpe mennesker i fritiden. Men hvad nu hvis Gud har et større formål med arbejdslivet? Uanset om jeg er lærer, præst, murer eller IT supporter?

I bogen får du en fornemmelse af, hvilke tanker Gud har omkring arbejdslivet, og hvordan du kobler dig på hans agenda på dit arbejde.

I bogens sidste kapitel fortæller 10 personer fra Aarhus Valgmenighed om, hvad de arbejder med, og hvordan de oplever, at kunne tjene Gud gennem dette. Herigennem får du mulighed for at spejle dig i deres refleksioner og erfaringer i forhold til din hverdag på arbejdet eller studiet

Bogen kan købes i Aarhus valgmenighed eller online på https://onlybygrace.com/vare/med-gud-paa-arbejde/

Med Gud på arbejd_bog åbent og lukket.png

"Vi danskere er blandt de folk i Europa, der arbejder allermest. Denne bog er en kærkommen inspiration til at integrere arbejdslivet med troslivet.  Bogen er en god blanding af bibel-teologiske refleksioner og personlige vidnesbyrd om hvordan, man konkret lever livet i ”Kald og stand” som Luther talte om.

Jeg giver bogen min varmeste anbefaling."

Jesper Oehlenschlæger,
Udviklingsdirektør i Samfonden

"Hvis du nogensinde har ønsket at tjene Gud, når du går på arbejde, så er “Med Gud på arbejde” et must read. Bogen viser hvordan vi alle kan tjene Gud gennem vores arbejdsliv. At tjene og være kaldet til et arbejde er ikke forbeholdt de få."

Ib Nørholm
Investor