Udvikde familie banner.jpg

UDVIDEDE
FAMILIE

Brænder du også for at
mennesker skal komme til tro?

• Har du tidligere været en del af ÅVM, og brænder stadig for vores menighed og vision?

• Har du børn, børnebørn eller anden familie, som du oplever har stor gavn af ÅVM, mens de bor i Aarhus?

• Følger du ÅVM online og har stor gavn af dette?

• Møder du unge, der kommer tilbage til byen og tjener med i menigheden, efter at have været en del af ÅVM i deres studietid?

Så ønsker vi, at give dig muligheden for at bære med på vores vision, og blive en del af ÅVM’s udvidede familie.

I ÅVM brænder vi for at bygge menighed, hvor alle generationer har mulighed for at føle sig hjemme, hvor hver enkelt får erfaringer af hvem Gud er, hvor alle udrustes til livet, og hvor vi tjener hinanden og vores verden omkring os. Vi kalder det ”Med Gud for Aarhus og verden”

Du kan bære med ved at bede for os, og de personer du kender i menigheden og ved konkret at give et månedlig beløb til ÅVM.

Som en del af ÅVM’s udvide familie får du:

• Nyhedsbrev:  Med updates fra hverdagen i ÅVM

• Online ressourcer: Vi deler vores online ressourcer med dig til brug i din egen kontekst

• Gratis eksempler af ÅVM udgivelser: ÅVM udgiver løbende bøger, hæfter m.m., som sendes til dig uden ekstra omkostninger

Ønsker du at give månedeligt støtte?

Jeg ønsker at støtte med et fast månedligt beløb

​Når du har udfyldt formularen modtager du et regning, som du har mulighed for at tilmelde PBS, så betalingen fremover kører automatisk

Tak for din besked