7 DATES FOR PAR

man. 04. okt.

7 DATES FOR PAR

Kurset for ægtepar i alle aldre, der ønsker at skabe et sundt og stærkt fællesskab, der varer hele livet. Det består af 7 dates med hver sit tema. Hver aften indeholder mad, oplæg og samtale med din partner.

Man kan ikke længere tilmelde sig
Se andre begivenheder

04. okt. 2021, 18.30 – 22.00

Aarhus Valgmenighed, Mjølnersvej 6, 8230 Aarhus, Denmark

1. DATE - OPBYG ET SOLIDT FUNDAMENT

2. DATE - KUNSTEN AT KOMMUNIKERE

3. DATE - KONFLIKTLØSNING

4. DATE - TILGIVELSENS KRAFT

5. DATE - FAMILIENS INDFLYDELSE

6. DATE - ET GODT SEXLIV

7. DATE - KÆRLIGHED I PRAKSIS

Undervisningen foregår på storskærm og er af meget høj kvalitet med eksempler fra menneskers virkelige liv.

Det foregår i Aarhus Valgmenigheds kirkesal, hvor der er dækket op ved 2-pers. borde, baggrundsmusik og hyggebelysning, hvor man kan tale uforstyrret sammen.

I kan forvente at få nogle redskaber til at bryde dårlige vaner, tackle udfordringer og få hjælp til at tale om ting, som kan være svære - men udviklende.

Hvert par undervejs taler sammen og undervisningen er baseret på, at hvert par undervejs taler sammen og laver enkle øvelser. Man vil også blive opfordret til at lave lidt hjemmearbejde til hver gang: øvelser i at være proaktiv og faktisk praktisere, hvad man har fået indsigt i.

Hvornår mødes vi?

4., 11., 25 oktober, 1., 8., 15., og 22. november

Kurset udbydes i samarbejde med Alpha Danmark

Pris

1500 kr. pr. par. Reduceret pris: 1000 kr.*  Prisen inkluderer forplejning og opgavehæftet.

*Der er mulighed for prisreduktion, hvis I har behov for at betale børnepasning.

• 7 DATES - PARBILLET

1.500,00 kr.