berørt 2024: GENKEND KLANGEN

fre. 12. apr.

berørt 2024: GENKEND KLANGEN

berørt er en weekendkonference med fokus på at søge Guds kærlige nærvær, nåde, godhed og kraft. En weekendkonference uden overnatning, hvor vi har kræset for detaljerne.

Tilmeldingen er lukket
Se andre events

12. apr. 2024, 17.30 – 14. apr. 2024, 14.30

Aarhus Valgmenighed, Mjølnersvej 6, 8230 Aarhus, Danmark

Find mere information om temaet, talere, oplægsholdere og program ved at klikke på dette link til  beskrivelsen.

• På konferencen kan du modtage profetisk forbøn
  • På konferencen kan du bruge pauserne på at nyde Sofie Dues kunstinstallationer i kirkesalen
  • På konferencen kan du gøre et godt køb i bogsalget fra Only By Grace

Fredag aften indleder vi konferencen med et brag. Først måltidsfællesskab, så lovsang, forkyndelse og forbøn.

Fredag er der også et særskilt teen-program (13-17-årige), med sjov og leg, egen taler mm. Teenagere må i øvrigt gerne deltage i resten af weekendkonferencen, men der er kun særskilt program for dem fredag aften.

Lørdag formiddag er der lovsang, tale og samtaler i grupper.

Lørdag eftermiddag er der breakout sessions med fokus på forskellige "veje til Gud”.  Et mix af ÅVM-medlemmer, Oasevenner og gæster fra andre traditioner inspirerer os med deres ’best practices’.

OBS: Tilmeldingen lukker mandag den 8. april.

• berørt almindelig*

• berørt studerende*

• berørt teens 13-17 år*

*Teenagere kan deltage i hele weekendkonferencen. Det er kun fredag, der er særskilt program for teens. **Billetten er inkl. aftensmad fredag. Der kan købes mad på konferencen de andre dage.

• berørt teen-event fredag *

*Billetten er inkl. aftensmad fredag.

• berørt fredag dagsbillet

*Billetten er inkl. aftensmad fredag

Salg slut
  • berørt lørdag dagsbillet