Forvalterskabsaften

ons. 06. okt.

Forvalterskabsaften

Vil du være med til at udvikle Aarhus Valgmenighed i en bæredygtig retning? Har du gode idéer til konkrete initiativer, vi kan tage i kirken, samt lyst til at være med til at føre dem ud i livet? Så bliv en del af ÅVM’s nye grønne team!

TILMELDING IKKE NØDVENDIG!
Se andre begivenheder

06. okt. 2021, 19.30 – 22.00

Aarhus Valgmenighed, Mjølnersvej 6, 8230 Aarhus, Denmark

Vi mødes onsdag d. 6. oktober kl. 19.30 for at brainstorme idéer til kirken og fordele os i mindre grupper med ansvar for specifikke tiltag, vi vil føre ud i livet.

Det kan handle om kirkens bygning og arealer, om de ting vi køber, om vores gudstjenester eller om nye arrangementer med fokus på bæredygtighed, vi burde afholde. Det bliver både en aften til at tænke store tanker og til at blive konkrete, så vi går derfra med en plan.

Alle er velkomne uanset alder og livssituation. Du skal bare have lyst til at tænke med og handle med. Aftenen forløber fra 19.30 til 22.00 og finder sted i kirken. Menighedsrådet og den daglige ledelse glæder os til at se dig!

Mvh. HC, Samuel (MR) og Nikolaj (MR)

• Forvalterskabsaften