Mærk Gud – pulsslaget af Guds nærvær

tirs. 28. sep.

Aarhus Valgmenighed

Mærk Gud – pulsslaget af Guds nærvær

Kurset er for dig, som gerne vil forstå mere af, hvordan Gud virker i os og gennem os ved Helligåndens kraft. Det er for dig, der gerne vil lade sig udfordre og se, hvad der sker, når Gud får taletid og plads – og det er for dig, der bare gerne vil vokse i frimodighed og tro.

Man kan ikke længere tilmelde sig
Se andre begivenheder

Tid og sted

28. sep. 2021, 19.00 – 21.30

Aarhus Valgmenighed, Mjølnersvej 6, 8230 Aarhus, Denmark

Om eventet

Kurset veksler mellem samlinger med undervisning, refleksion og praksis over tre aftener i efteråret 2021. Undervejs vil der blive undervist i Helligånden, den profetiske gave, selv- og gudsbillede, åndelig disciplin samt forbøn i Helligåndens kraft. Den sidste aften vil vi udover undervisning give os god tid til lovsang og tilbedelse.

Mellem samlingerne vil der være hjemmearbejde – dette dog efter interesse og mulighed, men det anbefales at sætte i alt 2 timer pr. uge af til hjemmearbejde.

Den 1/10 og 2/10 2021 vil det være muligt at være med som forbeder på Helsemessen i Aarhus. Her har Aarhus Valgmenighed en stand, hvor alle inviteres til at modtage forbøn. Vi har tidligere oplevet, at der er en helt særlig åbenhed blandt søgende til at tage imod og mærke Gud gennem forbønnen der. Den anden kursusaften vil særligt have fokus på forbøn i Helligåndens kraft og vil være et godt afsæt for at melde sig som forbeder på Helsemesen.

Praktiske informationer

Tid og sted: Kurset vil foregå i Aarhus Valgmenighed, Mjølnersvej 6, 8230 Åbyhøj kl. 19-21.30 (evt. lidt længere den sidste kursusgang) den 14.9, 28.9 og den 12.10. 2021.

Pris: 200 kr. dog 100 kr. for studerende. Dette dækker materialer og forplejning.

Der er enkelte fripladser. Kontakt kursusleder ved behov for friplads.

Der vil ikke være onlinemulighed for at følge kurset.

Undervisere: Hans-Christian Vindum Pettersson, Keld Dahlmann, Jane Baumgartner

Spørgsmål mv rettes til kursusleder: Jane Baumgartner (jane@valgmenighed.dk)

Billetter

• Mærk Gud - almindelig billet