"Teologisk samtale i ÅVM"

tors. 30. sep.

"Teologisk samtale i ÅVM"

På baggrund af forslag fra to medlemmer på menighedsmødet i juni, har menighedsrådet og den daglige ledelse tilrettelagt en række teologiske samtaleaftener for alle medlemmer, som vil tale sammen om ÅVM’s teologi og praksis.

Tilmeld dig via mail direkte til HC
hans-christian@valgmenighed.

30. sep. 2021, 19.30 – 21.30

Aarhus Valgmenighed, Mjølnersvej 6, 8230 Aarhus, Denmark

Aftnerne har til formål at fremme tryghed, dialog og klarhed omkring Aarhus Valgmenigheds teologiske ståsted og praksis, samt oplyse om hvordan vi forholder sig til eksterne inspirationskilders teologi og praksis.

Datoer og tidspunkt:  kl 19.30 – 21.30:

- 30. september 2021

- 28. oktober 2021

- 27. januar 2022

Aftenerne er for medlemmer af ÅVM.

Man tilmelder sig i udgangspunktet alle tre aftener og ikke kun enkeltbegivenheder.

De tilmeldte vil mindst én uge før få valgmenighedspræstens oplæg om aftenens emne, samt læseforslag tilsendt.

Bemærk: Tilmelding foregår ved at sende en mail til valgmenighedspræsten på hans-christian@valgmenighed.dk.

• Teologisk samtale i ÅVM

Salg slut