Tværkirkelig bøn - med fokus på det profetiske

ons. 05. apr.

Tværkirkelig bøn - med fokus på det profetiske

Program: kl. 18-19: Spisning og fællesskab kl. 19-21: Bøn Stilhed (med meditativ musik), opsamling, kort undervisning/intro til princip/tema for aftenen. Opdeling i mindre grupper, hvor vi ønsker at vandre i det profetiske gennem bøn og forbøn for hinanden. Opsamling.

Se facebookgruppen: Tværkirkelig bøn - med fokus på det profetiske
Se andre events

05. apr. 2023, 18.00 – 21.00

Aarhus Valgmenighed, Mjølnersvej 6, 8230 Aarhus, Danmark

Program:

• kl. 18-19: Spisning og fællesskab
  • kl. 19-21: Bøn Stilhed (med meditativ musik), opsamling, kort undervisning/intro til princip/tema for aftenen. Opdeling i mindre grupper, hvor vi ønsker at vandre i det profetiske gennem bøn og forbøn for hinanden. Opsamling.

Der vil bliver undervist ud fra Guds fulde rustning Efeserbrevet 6,10-18: I øvrigt, vær stærke i Herren og i hans mægtige styrke. Ifør jer Guds fulde rustning, så I kan holde stand mod Djævelens snigløb. Thi for os står kampen ikke mod kød og blod, men mod myndigheder og magter, mod verdensherskerne i dette mørke, mod ondskabens åndemagter i himmelrummet. Tag derfor Guds fulde rustning på, for at I kan stå imod på den onde dag, overvinde alt og bestå. Så stå da fast, spænd sandhed som bælte om lænden, og ifør jer retfærdighed som brynje, og tag som sko på fødderne villighed til at gå med fredens evangelium. Overalt skal I løfte troens skjold, hvormed I kan slukke alle den Ondes brændende pile. Grib frelsens hjelm og Åndens sværd, som er Guds ord. Under stadig bøn og anråbelse skal I altid bede i Ånden og holde jer vågne til det og altid være udholdende i forbøn for alle de hellige.   Al information foregår i facebookgruppen, Tværkirkelig bøn - med fokus på det profetiske.

Vel mødt  Filip Arnbjerg & Peter Lund Arnbjerg