Værdifuld Hverdag - forældrekursus

tirs. 19. sep.

Værdifuld Hverdag - forældrekursus

Forældrekurset er for forældre til børn mellem 0 og 18 år. Værdifuld Hverdag er et kursus for helt almindelige forældre med børn mellem 0 og 18 år, som ønsker at leve og opdrage ud fra egne værdier. Kurset er d. 19. september, 26. september og 3. oktober.

Tilmeldingen er lukket
Se andre events

19. sep. 2023, 19.00 – 21.30

Aarhus Valgmenighed, Mjølnersvej 6, 8230 Aarhus, Danmark

Forældrekurset er for forældre til børn mellem 0 og 18 år.

Værdifuld Hverdag er et kursus for helt almindelige forældre med børn mellem 0 og 18 år, som ønsker at leve og opdrage ud fra egne værdier. Det er for dig, der gerne vil blive bedre til at lytte til, hvad du og din eventuelle partner mener er godt og vigtigt for børnene.

Det er for dig, der vil trykke pause på hverdagen, stikke en kæp i dit eget hamsterhjul og få tid til at tænke og tale om det vigtigste i opdragelse og familieliv.

Hvor og hvornår? Mjølnersvej 6, 8230 Åbyhøj 19. september - 26- september og 3. oktober

Teamet som møder dig består af: Merete Dalsgaard (kursusleder) Charlotte og Bo Christensen Iben og Morten Lysemose Helle og Niels Bastrup Anne Mette og Frederik Friis Anne Marie og Peter Hvidberg

Pris og tilmelding Det koster 300 kr. per person at deltage. For den pris får du udover spændende undervisning og vigtige øvelser også en deltagerpakke med manualer, værdispil, plakat m.m. samt forplejning.

Du kan deltage alene eller med en ven eller partner. Hvis I er to forældre, får I størst udbytte af at deltage begge to.

Angiv i tilmeldingen om du tilmelder én eller to voksne.

Tilmelding sker her på siden. Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at tage kontakt til kursusleder Merete Dalsgaard – merete@buo.dk - 50516595 Læs mere om kurset her: http://www.xn--vrdifuldhverdag-xlb.dk/

• Værdifuld Hverdag

Salg slut