Livserfaring i ÅVM

man. 27. nov.

Livserfaring i ÅVM

Livserfaring er tilbage - mødestedet hvor vi ønsker at bygge bro på tværs af generationer i kirken. Lær nogle nye fra andre generationer at kende og hør om det er rigtigt at de gamle bruger alt deres grå guld på rejser eller de unge lever gennem deres skærme.

Der sælges ikke billetter
Se andre events

27. nov. 2023, 19.00 – 21.00

Aarhus Valgmenighed, Mjølnersvej 6, 8230 Aarhus, Danmark

Vi skal grave alt det guld frem, der er gemt i at dele liv og erfaringer på tværs af aldre og livssituationer - så derfor vil vi gerne invitere dig med til at mødes og dele overvejelser og tanker om de glæder og udfordringer, livet hver især tager os igennem. Sæt dig gerne ved et bord, hvor du ikke kender de andre i forvejen.

Som vanlig vil to personer blive interviewet i 20 minutter om noget de finder vigtigt. Vi spurgt nogle fra menighedsrådet, de to første er Nikolaj Birkkjær Andersen og Samuel Svendsen.

Drop in fra klokken 19.00 vi begynder klokken 19.30. Slutter kl 21.00 med mulighed for at hænge ud. Baren vil være åben.

Livserfaring arrangeres af et nyt team: Margriet van Beest, Thomas Boel, Kirsten Neve og Torsten Hartvig Pedersen.

Vi glæder os til at se dig