Alphakursus

tors. 02. dec.

Alphakursus

Har du spørgsmål til tro og meningen med livet? Så prøv Alphakurset! På Alphakurset mødes vi en aften i ugen og spiser sammen, får et oplæg til aftenens emne, fx ”Hvem er Jesus?”, ”Hvorfor og hvordan skal jeg læse i Bibelen?”, ”Hvordan kan jeg tro?”. Endelig vil vi have en samtale i grupper, hvor...

Man kan ikke længere tilmelde sig
Se andre begivenheder

02. dec. 2021, 18.00 – 20.30 CET

Aarhus Valgmenighed, Mjølnersvej 6, 8230 Åbyhøj

Har du spørgsmål til tro og meningen med livet? Så prøv Alphakurset!

På Alphakurset mødes vi en aften i ugen og spiser sammen, får et oplæg til aftenens emne, fx ”Hvem er Jesus?”, ”Hvorfor og hvordan skal jeg læse i Bibelen?”, ”Hvordan kan jeg tro?”. Endelig vil vi have en samtale i grupper, hvor vi får en snak om emnet.

Vi starter aftenen med at spise sammen, hvorefter vi vil tage hul på aftenens emne igennem et videooplæg.

Tilmeld dig her på siden.

Vi glæder os til at se dig!

Du kan også få en teaser på kurset her: https://www.youtube.com/watch?v=fViYK_Xb3Wg&ab_channel=Alpha

• Alphakursus

Salg slut