Livserfaring

ons. 25. maj

Livserfaring

Med konceptet Livserfaring ønsker vi at bygge bro mellem medlemmerne af kirken med særligt fokus på relationer på tværs af generationer.

TILMELDING IKKE NØDVENDIG!
Se andre begivenheder

25. maj 2022, 19.30 – 21.30

Aarhus Valgmenighed, Mjølnersvej, 8230 Aarhus, Danmark

VI' TILBAGE - det er nemlig endnu engang tid til at bygge bro på tværs af generationer i kirken. Vi skal grave alt det guld frem, der er gemt i at dele liv og erfaringer på tværs af aldre og livssituationer - så derfor vil vi gerne invitere dig med til at mødes og dele overvejelser og tanker om de udfordringer, livet hver især tager os igennem.

Livserfaring er både for dig der er ny i kirken, men også dig, der er kommet i over 20 år (vi ser nemlig ikke hårfarve).

Vi håber at se dig til en aften med interviews, lidt musik, snacks og snakke om livet.

Vi er ved at have afholdt Livserfaring en god håndfuld gange, så kom glad - uanset om du var med sidst eller ej. Kom og lær din kirke bedre at kende! Personer, der skal interviews, vil blive offentliggjort senere.

Vi glæder os. SES!

Spørgsmål o.l. kan rettes mod Emilie Felletoft og Anne-Line Thomsen. ------------------------ Lidt mere om Livserfaring: Livserfaring er et åbent og uforpligtende arrangement, som afholdes 2-3 aftener hvert halve år. Programmet kan variere fra gang til gang, men hovedindholdet vil typisk være to separate interviews på ca. 20 minutter med to medlemmer af menigheden, som vil dele nogle af de oplevelser, erfaringer, og overvejelser, som vedkommende har gjort sig gennem livet. Vi tror på, at selv det mest gennemsnitlige og ordinære menneske bærer på en livserfaring, som er værd at lytte til og lade sig inspirere af. Efter de to interviews vil der lægges op til samtale og samvær rundt ved bordene, hvor håbet er, at vi sammen skaber et rum for at dele tanker, spørgsmål, livserfaringer med hinanden, og ellers bare lære hinanden at kende i kirken. Alle er velkomne - og vi håber at se voksne i alle aldersgrupper.

• Livserfaring

Salg slut